במסגרת תרמית זו נשלחת הודעת אימייל המתריעה על כך שאמצעי התשלום שלכם בנטפליקס נדחה.
"היי, למרבה הצער לא הצלחנו לפתור את הבעיה עם התשלום שלך והחברות שלך בהמתנה. ברור שנשמח לחזור. כל שעליך לעשות הוא לעדכן את פרטי התשלום שלך."
נוסח ההודעה
איפה העוקץ?
בכניסה לקישור המצורף תועברו לעמוד התחברות מזויף המתחזה לעמוד ההתחברות של נטפליקס. ברגע שתנסו להתחבר לעמוד המזויף התוקפים יקבלו את פרטי ההתחברות שלכם ומשם ייכנסו לחשבון הנטפליקס שלכם, יחליפו את הסיסמה שלכם ובכך תיחסם לכם הגישה לחשבון.
הזנתי את הפרטים שלי! מה עושים?
יש להחליף מיידית את סיסמת הכניסה שלכם לנטפליקס.
- נכנסים לעמוד "איפוס אימייל/סיסמה" באתר נטפליקס.
- מזינים את כתובת האימייל או מספר הטלפון שלכם.
- פועלים לפי ההנחיות שמקבלים באימייל.
במידה ואינכם מצליחים לבצע את תהליך איפוס הסיסמה, יכול להיות שהתוקפים שינו את כתובת האימייל בחשבון שלכם. במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נטפליקס.
נטפליקס מציעים מספר אפשרויות ליצירת קשר – דרך האפליקציה בנייד, שיחת טלפון, או צ'אט דרך האתר. לחיצה כאן תעביר אתכם לעמוד הרלוונטי עם כל הדרכים ליצירת קשר עם השירות באתר נטפליקס.