מהו שירות "סיוע פרמיום"?
סיוע פרמיום הוא שירות מבית Scamd. במידה ונפלתם בתרמית, אנחנו נפעל בכדי להשיב את הגלגל לאחור ולהחזיר את המצב לשגרה.
יצירת קשר עם הגורמים הרלוונטיים לשיחזור החשבון
תיקון נזקים שנגרמו במהלך התקיפה, ככל האפשר
הסבר לגבי התרמית וכיצד להימנע ממנה להבא
שירות סיוע פרמיום
תחילת טיפול עד 48 שעות מרכישת השירות-
שחזור חשבון - השבת החשבון לידיכם וסילוק התוקף מחשבונכם
-
הסבר אישי לגבי הימנעות עתידית מתרמית דומה
-
תיקון נזקים - חקירת הנזקים שנעשו וביטולם, במידה ומתאפשר
שירות סיוע פרמיום פלוס
תחילת טיפול עד שעה מרכישת השירות-
תחילת טיפול מתועדף - עד שעה מרכישת השירות
-
שחזור חשבון - השבת החשבון לידיכם וסילוק התוקף מחשבונכם
-
הסבר אישי לגבי הימנעות עתידית מתרמית דומה
-
תיקון נזקים - חקירת הנזקים שנעשו וביטולם, במידה ומתאפשר
לחיצה על "לרכישת השירות" מעידה על הסכמה לתנאי השירות בהמשך העמוד.
- מקרא:
- אפשרות כלולה בחבילה
- אפשרות בתוספת מחיר
תנאי השירות "סיוע פרמיום" ו-"סיוע פרמיום פלוס"
הגדרות
אתר Scamd (להלן: האתר); מבצע ההזמנה (להלן: הלקוח); עובד מסייע מצוות אתר Scamd (להלן: המסייע).
סיום טיפול – עמידת המסייע בבקשתו הראשונית של הלקוח בהתאם לסעיפים שנבחרו בעת ביצוע ההזמנה.
במידה וסכום כספי אינו מספר עגול, האגורות יעוגלו למספר השלם הקרוב. כל סכום עד 49 אגורות יעוגל כלפי מטה, ו-50 אגורות ומעלה יעוגל כלפי מעלה.
כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ ודמי שירות.
התחייבות בזמנים לטיפול במקרה
ההתחייבות של האתר כלפי הלקוח מתחלקת לשני חלקים: זמן תחילת הטיפול ומשך הטיפול המירבי. זמן תחילת הטיפול הינו פרק הזמן מרגע סיום ביצוע ההזמנה (כולל תשלום וקבלת חשבונית) ועד לרגע יצירת הקשר הראשונית בין הלקוח לבין המסייע. זמן תחילת הטיפול הוא ההבדל היחיד בין שני מסלולי הסיוע המוצעים באתר. במסלול "סיוע פרמיום", זמן תחילת הטיפול עומד על 48 שעות לכל היותר; במסלול "סיוע פרמיום פלוס", זמן תחילת הטיפול עומד על שעה לכל היותר. במידה של חוסר עמידה בהתחייבות על זמן תחילת הטיפול האתר יוצע ללקוח זיכוי של שליש מסכום ההזמנה או ביטול ההזמנה וזיכוי מלא על סך ההזמנה. משך הטיפול המירבי הינו הזמן המירבי שהאתר מתחייב לעמוד בו, מרגע תחילת הטיפול בלקוח. משך הזמן המירבי עומד על שבעה ימי עסקים, אלא אם סוכם אחרת עם הלקוח במהלך הטיפול, במקרה ונדרשת הארכת זמן. במידה של חוסר עמידה בהתחייבות על משך הטיפול המירבי ולא הוסכם על הארכת טיפול עם הלקוח מבעוד מועד, יוצע ללקוח זיכוי של שליש מסכום ההזמנה או ביטול המשך הסיוע וזיכוי מלא על סך ההזמנה.
התחייבות להצלחה בטיפול במקרה
עם בירור פרטי התרמית, המסייע ישתמש בכל הכלים העומדים ברשותו לצורך הטיפול במקרה. עם זאת, ברוב המוחלט של המקרים ישנה תלות בספק שירות חיצוני שאינו קשור לאתר. לפיכך, לא ניתן להתחייב כי ספק השירות ישתף פעולה עם המסייע ויעשה את המוטל עליו בכדי לאפשר את המשך התהליך. במקרים אלה, תהליך הסיוע מופסק ולאחר עדכון הלקוח, יוחזר רוב סכום ההזמנה, לפי התנאי הבא: במידה ויש הצלחה חלקית בסיוע, ינוכה מסכום הזיכוי 100 ש"ח כדמי טיפול במקרה; במידה ואין הצלחה והמצב נשאר כמות שהוא, ינוכה מסכום הזיכוי 50 ש"ח כדמי שירות בסיסיים.
פרטיות הלקוח ומידע אישי
עקב נסיבות התרמיות, ישנו סיכוי רב כי במסגרת הטיפול, ייחשף מידע אישי רב בפני המסייע; מידע זה יכול לכלול מספרי טלפון, סיסמאות, התכתבויות אישיות, מדיה, וכל פרט המאופסן בשירות בו התרחשה התרמית. לכן, האתר מתחייב כי האדם היחיד שייחשף למידע זה יהיה המסייע בלבד, ורק במקרים חריגים ביותר, במידה והדבר נדרש לצורך המשך הטיפול ובאישור הלקוח בלבד, ייתכן שמידע זה ייחשף בפני בעלי תפקידים גבוהים יותר. לאחר סיום הטיפול במקרה, המסייע וכל אדם אשר נחשף למידע זה, יחוייב למחוק כל שארית מידע שנשארה ברשותו, ולכן אם יהיה צורך בבירורים נוספים, לא יהיה באפשרות המסייע לתת פרטים נוספים לאחר סיכום מקרה עם הלקוח.
אימות פרטי הלקוח
במקרים של סיוע בנושאים רגישים רבים, ייתכן והמסייע ידרוש זיהוי נוסף של הלקוח לצורך ווידוא כי אכן מדובר באדם שעבר את ההונאה, וכי לא מתבצע ניסיון השתלטות ע"י ניצול שירות הסיוע של האתר. לכן, המסייע רשאי לדרוש תעודה מזהה רשמית הניתנת ע"י מדינת ישראל – תעודת זהות ו/או צילום דרכון ו/או צילום רישיון נהיגה. המסמך המזהה חייב להיות בתוקף לצורך האימות. אי עמידה בתנאי זה תגרום לעצירה בסיוע במקרה, והלקוח יזוכה ברוב הסכום, למעט 50 ש"ח כדמי שירות בסיסיים.
התקשרות עם הלקוח
השירות ניתן באופן אינטרנטי או טלפוני, ללא אפשרות לשירות פרונטלי. לפיכך, על הלקוח להיות זמין באחד מאמצעי התקשורת הבאים: תיבת דואר אלקטרוני פעילה, טלפון סלולרי, או שימוש בתוכנת המסרים "מסנג'ר" מבית Facebook. השירות יינתן בשפה העברית בלבד, ובמקרה הצורך המסייע ישתמש בתוכנת תרגום לבקשת הלקוח. במידה ויש אי התאמה בין גירסת הפלט של תוכנת התרגום לבין המשפט המקורי בעברית של המסייע, הגירסה העברית של המסייע היא הקובעת. במידה ויש ליצור קשר באמצעות טלפון סלולרי, שיחות טלפון יתבצעו אך ורק למספרי טלפון סלולרי בקידומת ישראל (972). לא יינתן שירות בתוכנות VoIP (כגון: סקייפ). השיחות עם הלקוח מוקלטות ומתועדות לצורכי בקרה ושיפור השירות.
תחום שירות
השירות לא נועד למקרים הבאים: וירוסים, נוזקות, רוגלות, וכל דבר שנגרם כתוצאה מהורדת קובץ זדוני או השתלטות של גורמים על ההתקן של הלקוח, מכל סוג שהוא – מחשב (נייח או נייד), טלפון סלולרי, טאבלט וכיו"ב. במקרים כאלה יש לגשת למעבדת מחשבים מוסמכת, מאחר ויש צורך בבדיקה פיזית של ההתקן הניזוק.
ויתור
האתר מקנה לעצמו את הזכות לסרב לתת שירות, על פי שיקול דעת המסייע והגורמים מעליו. במידה ובוצעה הזמנה וההזמנה נדחתה עקב החלטת האתר, הלקוח יזוכה בסכום ההזמנה במלואו. מקבל ההחלטה לא חייב לספק סיבה לדחיית השירות.